۷ پاسخ

حاملگی من افتاده وسط اقیانوسی از مشکلات عذاب وجدان دارم که چرا بچه مو‌نگهداشتم تو این اوضاع ............ مملکت 🤦 کارم شده هرشب ازش عذرخواهی کردم امید دادن به خودم که با اومدنش همه چیز درست میشه

دلم میخواست توی جامعه نرمال زندگی میکردم

منم خودم خیلی دلم گرفته

هیچی دچار حس ناکافی بودن بی عرضه بودن شده بودم که آخرش گفتم بیخیال به کتفم من همینم که هستم

استرس زایمان گرفتم از الان کلی کار نکرده هم مونده

هعیییی.. از کجا بگیم… حاملگی منم افتاده وسط بدبختیا🤦🏻‍♀️

خدا همه ذهن های آشفته را آروم کنه

سوال های مرتبط

مامان حلما ومحمدمهراد مامان حلما ومحمدمهراد ۳ ماهگی