خانما آدم وقت پریودش که میشه دل درد بگیری طبیعیه؟؟

۴ پاسخ

وای منم دقیقا سر پریودم سینه هام میخواد بترکه، موقع پریود همینجوری بودم

آره عزیزم

اره عزیزم دقیقا همینجوریه. ولی اگر دردت باعث انقباض رحم میشه برو دکتر بهت شیاف میده. چون انقباض خوب نیست. ولی درد جزیی طبیعیه

اره اوایل بارداری اینجوری همش حس میکنی میخوا پریود شی

سوال های مرتبط

مامان مهیار کوچولو مامان مهیار کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه من🥲❤ مامان معجزه من🥲❤ ۱ ماهگی
مامان 🐥🥺😍 مامان 🐥🥺😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری