خانمها پلاکت بچم بالاست باید چی بهش بدم

۲ پاسخ

این سوالی نیست از ما بپرسی باید حتما پزشک نظر بده

برادخترمن بالابوددکترگفت کم خونی داره داروداده ممکنه ازعفونتم بالاباشه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱ سالگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان قندعسل❤️ مامان قندعسل❤️ ۱۶ ماهگی
مامان دوتا گیلاس مامان دوتا گیلاس ۱۶ ماهگی
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۹ ماهگی
مامان بچوجان👼🏼 مامان بچوجان👼🏼 ۱ سالگی
مامان \(*°‌◆°*)/ مامان \(*°‌◆°*)/ ۱ سالگی