۱۱ پاسخ

فقط میگم خدا ذلیلشون کنه الهی

هییییی، هر بلایی دوست دارن سرمون میارن دیگه 😢

یعنی چی الان این؟

عزیزم خب الان شرایط جنگیه یادتون نره ک با همین نت امار میدادن کجارو بزنید نزنید کمی درک داشته باشید درست میشه

ربطش به اپل ای دی چیه ؟!

😐😐😖😖😖

هیشکی نباید ثبت نام کنه

نفری دو تومن‌میگیرن واتساپ استفاده کنیم.دو روز بعد نفری یه تومن سبد کالا میدن میگن داریم جبران میکنیم گرونیو😁😁😁😒😒😒

چی هست اینی ک گفتی

این چیه

وا اینترنت پرو چیه

سوال های مرتبط