۱۴ پاسخ

عزیزم طبیعی اسمش روشه،نمیشه انگولک کرد ک
وقتی خودت دردت بگیره بهترین وقته،از ۳۸ هفته هم احتمال داره

نه عزیزم ماه های اخرهر لحظه ممکنه دردت بگیره من خودم داخل ۳۷ک رفتم دردم گرف رفتم بذازایمان

اره میشه من پسر اولم ۳۸هفته و ۲روز بودم صبح دردام شروع شد تا شب هم طبیعی دنیاش آوردم
حالا این یکی پسرم نمیدونم کی دردم بگیره دنیا بیاد

من 38هفته کیسه ابم پاره شد وبا امپول فشار زایمان کردم

من خواهرم ۳۷ هفته و ۲ روز طبیعی زایمان کرد وزن بچش ۲۷۰۰ بود خداروشکر دستگاه هم نرفت

اگه درد داشتی باشی و دهنه رحم ۴ سانت باز شده باشه بله ۳۸ هفته زایمان طبیعی میشی

من پصرم ۳۶هفته رفتم دکتر نامه سزارین بگیرم گفت خانوم برو بستری شو فردا بچت بدنیا میاد از رو شکمم ک اومده بود پایین رفتم بیمارستان خودشون کیسه ابمو پاره کردن و امپول فشار زدن و طبیعی بدنیا اومد ،چون خیلی راه میرفتم زود بدنیا اومد این یکی هم میدونم ۳۶ـ۳۷بدنیا میاد چون عجولن مث باباشون

اره میشه دوست من زایمان کرد باید دردت شروع بشه

اگر دردت بگیره دهانه رحمت باز بشه زایمان زودرس داشته باشی بله

آره میشه من برای دخترم ۳۷هفتگی خودم رفتم با آمپول فشار زایمانکردم..چون خسته شده بودم😔اینبارم ۳۸هفته میخوام برم

مگر اینکه دردات اون موقع شروع بشه همینجوری سختت میشه بری بیمارستان بدون درد زایمان طبیعی کنی اصلا فکر نکنم قبول کنن

۳۸ هفته برا کساییه ک سزارینن
۴۰ هفته برا طبیعی هاس

اگه کیسه آبت پاره بشه و دردت بگیره حتی ۳۷هفته هم میشه

سوال منم

سوال های مرتبط