۶ پاسخ

ماستلا

ماستلا

شامپو hipp

فیروز از اول میزنم

جانسون

من اول چیکو میزدم خوب بود
اون که تموم شد پینو گرفتم ولی اصلا برا دخترم خوب نبود، موهاش یه طوری میشد انگار سوخته یا موخوره داره
شامپو از داروخونه گرفتم( طرح باب اسفنجیه ، چون دخترم عاشق باب اسفنجیه) خداروشکر اون خوبه براش

سوال های مرتبط