اره زیر ده طبیعی
نور سفید ام بی تاثیر نیست خودتم کرمی نخور و ابکی زیاد بخور
نه خطر نداره دختر من ۱۱ بود ۹ روزگی شد ۱۳ بعد ۱۶ روزگی شد ۱۰ دستگاه نذاشتم بستری ام نکردم مرتب شیر خورد و ادرار و مدفوعش زیاد شد
عزیزم از داروخونه قطره بیلی استوپ بگیرروزی ۵یا۶قطره بهش بده میارش پایین من ندادم بیشترشدامابعدهاکه دادم سریع آوردپایین
باید بستری بشه.چون دختر من روز دوم ۹ بود دکتر گفت زیر ۵ روز اگه ۱۲.۱۳باشه باید بستری بشه
ببرش دکتر عزیزم
خطرناک نیست ولی باید کنترل بشه
بله...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.