فرنی موز پسری که کلا سه چهار قاشق خورد ☹️☹️

تصویر
۵ پاسخ

میگن تا یکماه اول ۲قاشق چای خوری باید بخورن کلا

موز رو همینجوری بهش بده .دختر منم این مدلی فرنیشو دوست نداره

طرز تهیه لطفا

فکر کنم فرنیش شله
پسر من اگه شل باشه کمتر میخوره

عزیزم چطوری درست کردی میشه به جای موز از سیب استفاده کرد

سوال های مرتبط

مامان فندق و فسقلی مامان فندق و فسقلی ۱۱ ماهگی
مامان پسرررییی🩵💫 مامان پسرررییی🩵💫 ۱۳ ماهگی