۴ پاسخ

خیلی لبکیه انگار باید سفتیش اندازه ماست غلیظ باشه که بچه بتونه بلع رو یاد بگیره

خیلی ابکی نیست؟

خیلی رقیق نکردی ؟

چیه؟؟؟

سوال های مرتبط