۶ پاسخ

قنداق کن بچه هم راحت تر میخوابه هم اینکه خودشو زود میگیره جم و جور میشه

قنداق باعث میشه راحت تر بخوابه

من دیروزمتخصص برده بودم دخترموگفت اصلاقنداق نکن بچه و

نه من از اول فقط دوبار قنداق کردم ایران و
برادرزاده هامم هیچ وقت قنداقشون نکردن دو تارو هیچ فرقی با بقیه ندارن

نه اصلاربطی نداره
من پسربزرگمواصلاقنداق نکردم ولی دومی رو چون دست وپاش روتکون میده میترسه
قنداق میکنم

اصلا پا رو نباید قنداق کرد!
دستاش محکم تر باشه پا آزاد

سوال های مرتبط