۳ پاسخ

از۴شروع کردم با سر قاشق
پسر اولم از۶ماه

من ب دخترم از ۴ماه ونیم فرنی شروع کردم با حریره بادم الان ک ۵ماهشه موز و اینا هم میدم

باید از ۵ونیم ۶ماهگی شروع کنی اصلش
ولی من دخترم وزنش کمه دوروز شروع کردم
درحدیه قاشق مربا خوری بهش فرنی میدم

سوال های مرتبط

مامان امیر محمد❤️ مامان امیر محمد❤️ ۱۶ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی