سلام عزیزان آزمایش قندم هست مشکلی داره

تصویر
۴ پاسخ

قند ولش کن تیرویید زن باردار باید زیر ۲/۵ باشه واسه شما بالاست

قرص تیروئید میخوری؟

تاره معلوم نمیشه

ن نرماله

سوال های مرتبط

مامان علیرضا وعلیسان مامان علیرضا وعلیسان ۷ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان عرفان مامان عرفان روزهای ابتدایی تولد
مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 ۸ ماهگی