خانما بعد زایمان بواسیر گرفتم چیکارکنمم

۵ پاسخ

برا من ک هم شقاق گرفتم هم بواسیر شیاف بهتر جواب داد یکی صبح یکی شب میزاری یک هفته ای جمع میشه ولی باید تا یکی دماه کلا شکمت نرم باشه ک برگشت نکنه

سزارین بودین؟

عزیزم‌مال من افتضاح بود انقدر که اون درد میکرد بخیه هام درد نمیکرد.
پماد هموروئید دردو کم میکنه بعد ۳هفته خیلی دردش کم شد،الانم اصلا درد ندارم یه مقدار زیادیشم رفته داخل

پماد انتی هموروئید بزن میبرش داخل

نگوووووو من میمیرم بخدا بخیه هام دردش کمتر از کونمه🥵🥵🥵🥵

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آرتین وآریا💫 مامان آرتین وآریا💫 ۲ ماهگی