مامانا بواسیر شمام موندگاره بعد زایمان؟ 🥹

۱۲ پاسخ

سزارین بودید یا طبیعی؟ کیا میگیرن بعد زایمان؟

چجوریع. چیع. مگ قراره اینم بگیریم 😫🤦🏻‍♀️

سرویس شدم ده روزه از من چندتا بزرگ اومده بیرون ن میتونم راه برم ن بشینم😭

منم هنوز خوب نشده دکترم نرفتم

من تا۶ماه درگیرش بودم

من سر زایمان دومم رفتم دکتر گفت در حد شقاق گرفتی با شیاف خیلی بهتر شده بود الان دو ماه باز برگشت اما حس میکنم خیلی بدتر از اول و با زایمان اینبارم خیلی وضعیت بدتر میشه

اره بدبختانه

بله موندگاره

برا من‌ک رف .

چجوریه بواسیر؟

فعلا ک اذیت کنندس

آره متأسفانه

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آرتین وآریا💫 مامان آرتین وآریا💫 ۲ ماهگی