سزارین بودید یا طبیعی؟ کیا میگیرن بعد زایمان؟
چجوریع. چیع. مگ قراره اینم بگیریم 😫🤦🏻♀️
سرویس شدم ده روزه از من چندتا بزرگ اومده بیرون ن میتونم راه برم ن بشینم😭
منم هنوز خوب نشده دکترم نرفتم
من تا۶ماه درگیرش بودم
من سر زایمان دومم رفتم دکتر گفت در حد شقاق گرفتی با شیاف خیلی بهتر شده بود الان دو ماه باز برگشت اما حس میکنم خیلی بدتر از اول و با زایمان اینبارم خیلی وضعیت بدتر میشه
اره بدبختانه
بله موندگاره
برا منک رف .
چجوریه بواسیر؟
فعلا ک اذیت کنندس
آره متأسفانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.