۳ پاسخ

۲ ساعتت یکم بالا بازم دکتر میدونه دارو بده یا نه رعایت کنی

ناشتات خوبه ولی بعد صبحانت یه کوچولو بالاس سعی کن چیزای شیرین کمتر بخوری

انگار که خوبه ولی بعد از 2 ساعت یکم یالاس

سوال های مرتبط

مامان وصال و دوقلو ها مامان وصال و دوقلو ها هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهبد و ماهلین مامان مهبد و ماهلین ۱۰ ماهگی