۶ هفته خیلییی زوده اکثرااا تشکیل نشده تا ۸ هفته حتما تشکیل میشه تازه تا ۱۰ هفته وقته
منم شش هفته رفتم فقط ساک بود هفته دیگه میرم انشالله تشکیل شده باشه
سلام عزیزممن ۶ هفته رفتم فقط ساک بارداری بود دوهفته بعدش رفتم خداروشکر تشکیل شده بود
۶هفته خیلی زوده گلم صبر کن فعلا
تا ۹ هفته وقت داری
مطمئن باش میشه 6 هفته حالا زوده برای خیلیا اونموقع نشون نمیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.