خانوما خوردن عرق کاسنی در بارداری ضرر داره ؟

۷ پاسخ

من چون زایمان زودرس دارم دکترمیگه نبایدبخوری

من عمم سر بارداریش میخورد نمی‌دونم از چند ماهگی اما به جای آب میخورد یعنی در این حد زیاد

الان میگن نخورین بهتره ماه های آخر خیلی کمممم ته فنجون بخور ک بچه زردی نگیر ۸ ماه ب بعد اونم هفته ای بار دوبار

من از هفته ۶ شروع کردم الان خیلی کمتر میخورم تنبلیم میاد یا یادم میره ولی از این به بعد میخوردم برای زردی خوبه

نه برای زردی هم خوبه

سلام من برای بار داری اولم از ماه ۶ شروع کردم به خوردن عرق کاسنی واقعا خوب بود و خداروشکر بچم زردی نگرفت اصلا

من از هفته۱۹ اینا زیاد خوردم کاسنی و خاکشیر شربت میکردم به جای اب میخوردم٫فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق ✨️🩷 مامان فندوق ✨️🩷 هفته چهلم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 ۲ ماهگی
مامان مهسا مامان مهسا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مبین 🩵 مامان مبین 🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ممبلی مامان ممبلی هفته بیست‌وششم بارداری