من چون زایمان زودرس دارم دکترمیگه نبایدبخوری
من عمم سر بارداریش میخورد نمیدونم از چند ماهگی اما به جای آب میخورد یعنی در این حد زیاد
الان میگن نخورین بهتره ماه های آخر خیلی کمممم ته فنجون بخور ک بچه زردی نگیر ۸ ماه ب بعد اونم هفته ای بار دوبار
من از هفته ۶ شروع کردم الان خیلی کمتر میخورم تنبلیم میاد یا یادم میره ولی از این به بعد میخوردم برای زردی خوبه
نه برای زردی هم خوبه
سلام من برای بار داری اولم از ماه ۶ شروع کردم به خوردن عرق کاسنی واقعا خوب بود و خداروشکر بچم زردی نگرفت اصلا
من از هفته۱۹ اینا زیاد خوردم کاسنی و خاکشیر شربت میکردم به جای اب میخوردم٫فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.