۶ پاسخ

مگه قرار همش علائم داشه باشی😐🤣

خدا تو شکر کن خوبه ک علائم نداری
من انقدر بالا میارم گلاب به روت از غذا و آب متنفر شدم دلم نمیخواد دیگه هیچی بخورم

خوش به حالت ک علامت نداریییییی🧿🧿🧿😭😭

منم علاعم ندارم غیر از نفخ شکمم هم هنوز به ناف نرسیده تا سه چهار انگشت زیر نافم سفت شده وقتی میشینم یا میخوابم شل میشه 🤔

من قبلا شکمم خیلی تخت نبود یکم شکم‌داشتم الانم همونجوری خوب بالاخره چربی روش نرمه

من فقط رحمم سفت شدع

سوال های مرتبط

مامان به امید الله مامان به امید الله هفته هفدهم بارداری