سلام خانوما چیکار کنیم زودتر درمون بگیره 😁

۴ پاسخ

من از اول بارداری همه کارامو خودم کردم پیاده روی از اولش داشتم دیگ یه جا نمینشتم ولی دو روز مونده چهل هفتم تموم شه هنوووز نیومده😕🤦🏻‍♀️مامانم میگ هروق موقعش برسه خودش میاد☹️

من همه کارهایی که میگن خوبه انجام دادم بی تاثیر بود خودتو خسته نکن وقتش بشه خودش میاد

کار کردن راه رفتن خرید رفتن هر روز

پیاده روی کن زیاد پله نوردی کن رابطه بدون جلوگیر داشته باشه تا دهانه رحمت باز بشه درد بگیره

سوال های مرتبط

مامان حسنا گلی💕🥺 مامان حسنا گلی💕🥺 ۷ ماهگی