خانوما چیکار کنیم که درد زایمان بگیره🙄

۸ پاسخ

فقط پیاده رویی برو

هرچقد دیر تر بهتر بچت بهتر و کامل تر تشکیل میشه و من شنیدم میگن رو هوش جنین خیلی تاثییر داره

ازپله بالا پایین کن

ورزشاتو شروع کن پیاده رویی کن

الان زوده برات بزار 40هفته کامل بشی

چیکارش داری از الان

زود هنوز

تو ۳۶ هفته؟😑

سوال های مرتبط

مامان روژ مامان روژ هفته چهلم بارداری
مامان محمدآرسام مامان محمدآرسام ۵ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی