هیچکار نمیخاد بکنی وقتش بشه خودش علائم نشون میده،خودش اومد ک هیچ
نیومد کیسه اب پاره میکنه میری امپول فشار میدن میاد
بچه من تا ۴۰ هفته و ۳روز نمیومد ، شب رفتم کوهنوری، صبح کیسه آب پاره شد و رفتم زایشگاه
🥲منم منتظرم دنیا بیاد نمیدونم چیکار کنم
اینجا کامنت میذارم بیام بخونم. برای من که هیچی به هیچی. حتی یکی دوتا انقباض هم ندارم که امیدوار بشم.
ورزش و پیاده روی و خاکشیر و تخم شربتی و رابطه همه رو انجام دادی ؟ دهانه رحمت باز نشده ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.