چیکار کنیم درد زایمان بگیره مارو بچه بیاد؟

۵ پاسخ

هیچکار نمیخاد بکنی وقتش بشه خودش علائم نشون میده،خودش اومد ک هیچ
نیومد کیسه اب پاره میکنه میری امپول فشار میدن میاد

بچه من تا ۴۰ هفته و ۳روز نمیومد ، شب رفتم کوهنوری، صبح کیسه آب پاره شد و رفتم زایشگاه

🥲منم منتظرم دنیا بیاد نمیدونم چیکار کنم

اینجا کامنت می‌ذارم بیام بخونم. برای من که هیچی به هیچی‌. حتی یکی دوتا انقباض هم ندارم که امیدوار بشم.

ورزش و پیاده روی و خاکشیر و تخم شربتی و رابطه همه رو انجام دادی ؟ دهانه رحمت باز نشده ؟

سوال های مرتبط

مامان مهلا مامان مهلا ۴ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۲ ماهگی