۷ پاسخ

عزیزم به من گفت قرص آناهیل - چرک خشک کن بخور
آناناس بخور
با آب سرد خودتو آب بزن که التیام پیدا کنه
پد بهداشتی طوبی استفاده کن که پنبه خالصه پودر جاذب نداره
زود زود عوض کن که خیس نمونه و عفونت نگیری
هر روز اگه می تونی دوش بگیر که بدنتو میشوری اون‌ ناحیه هم کف و آب بخوره
زیاد نشین بیشتر دراز بکش

نمیتونم بشینم دستشویی کنم سرپا دستشویی میکنم خیلی درد میکنن بخیه هام

هرروز حموم برو. بعد هر دستشویی شامپوبچه بزن بتادین بزن سشوار بکش. عسل طبیعی بمال رو پارچه نخی بچسبون رو بخیت(هرروز اینو انجام بده)

آب بتادین هم خوبه خودتو بشور باهاش و باد سشوار بزن عالیه

با سرم شست و شو‌خودتو بشور
هر دو روز یک بارم با شامپو بچه بشور خودتو هروز حموم برو
نوار بهداشتی استفاده نکن که خودش عامل عفونته پارچه نخی بزار
و اینکه هربار میری سرویس خودتو با یه پارچه نخی خشک کن
من نواربهداشتی استفاده کردم و عفونت شدم اما پارچه نخی معرکه اس عفونت نمیکنی

هرروز بشور و خودتو با سشوار خشک کن
مراقب باش یبوست نشی

من سزارین بودم ولی تجربه بزرگترا که به خیلیا کمک کرد عسلو روغن زرد یا کره محلی زو باهم ترکیب کن بزن به نوار بهداشتی بردار به خودت زود زود خوبت میکنه به هرکی گفتم دعام کرده

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد