خیلی میترسم بچم رشدش کمه نگرانم

۱۲ پاسخ

غذات رو بیشتر کن وزنش خوب میشه

منم وزن بچم کم بود البته وزن خودم خوب اضاف میکرد قرص اسپرین هم میخوردم برای خونرسانی بهتر ، با ۶تا قوطی لیدی میل کلی غذای های مقوی مثل خرما حلیم هروز میخوردم ، وزن تولدش دو نیم بود خداروشکر الان وزن گرفته

اگر کم باشه چی میشه؟🫠🫠

من زمان بارداریم 37 هفته با وزن 2300 بدنیا اومد بعد یک ماه شد 3800 اصلا نگران وزنش نباش

تخم‌مرغ لبنیات سینه مرغ و گوشت و اجیل

چون هزینه سونو داپلر نداشتم برم دیگه نرفتم فقط امیدم به خداست

35هفته رفتم برام 33هفته زده بود چون دوهفته رشدش کمه 2200

بخدابچه منم بود استرس نگیر استرس سم هست بچه منم ٢٩٠٠ دنیا اومد ١هفته عقب بود رشدش

چرا عزیزم منم دیروز رفتم کم بود 1700 بود تو چقدر بود منم خیلی نگرانم

مال منم اینطوری بود. ۳ کیلو دنیا اومد

منم کمه گفت دوهفته دیگ سنو داپلر بده

جدیدا نرفتم

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۴ ماهگی
مامان ارکان مامان ارکان ۱۱ ماهگی
مامان 🎀✨نورا✨🎀 مامان 🎀✨نورا✨🎀 ۷ ماهگی