پوشک شیر هشک پوشک پوشک پوشک بچه

تصویر
۱۴ پاسخ

پسرمنم همینطور خیلی ریزه میزست

عزیزم من تو بچگی و زمانی که حدودا ۴ ساله بودم از تمام پسرهای فامیل و دوستان هم سن و بزرگتر از خودم بلندتر بودم ، یه عالمه عکس هم موجوده از این واقعیت . اما الان که بزرگ شدم من ۱۷۵ هستم و اون ها ۱۸۵ الی ۲۰۰ ، با وجوداینکه والدین کوتاه قدی داشتند. اکثرررررررر پسرها در دوران بلوغ صاحب قد بلند میشند، که اگر هم ب استثنا پسربچه ای مث پسرعموی من در دوران بلوغ هم قد بلند نشد، با ۱۵ سال سن ب دکتر غدد رفتن و الان ۱۸۵ هست .

خب با مشخصاتی ک گفتی ژنتیک کوتاهی هست بینتون
قد ژنتیکه

برای وزنش یه دوره یا دو دوره راسیپ بده قشنگ وزن میگیره برای قدشم لیکو آپ و اوستوکر بده عالیه

خواب ندارن بچها رشد نمیکنن

یبارگی یه قدی خواد کشید

شاید ازاون مدل بچهاس که یهو رشد کنه
غذا خوب میخوره ؟ شاید سوجذب داره ببرش دکتر ازمایش مخصوص داره

عزیزم قد صدرصد ب ژن ربط داره خودت و شوهرت قدتون بلند یا خانواده‌هاتون ؟

دکتر توکلی زاده فوق تخصص غدد اطفال به من گفتن اولا که ژنتیک بیشتر از هر چیزی تأثیر داره و بعد کارهایی که شما میتونید بکنید این هست که شب قبل از ۹ خواب باشه، هر روز تو تغذیه ش شیر و تخم مرغ باشه، ورزش هایی که بپر بپر دارن مثل ژیمناستیک ببریدش؛ این حرفای دکتر بود برای وزنشم من طبق تحقیقات خودم اینو بهتون میگم باید بهش میان وعده بدید یعنی بین صبحونه و نهارش یه بار و بعدی هم بین نهار و شام

توو آزمایشش ttg بود؟

شما یا شوهرتون قد بلندین
دوستم و شوهرش قد کوتاهی دارن پسرش از پسر من بزرگ تره اما قد کوتاه تر من و شوهرم قد بلندیم پسرمم قدش بلنده

ببر پیش دکتر اکبر سلطانی فوق تخصص غدد خیابان کارگر ...دیگه از اون بهتر توی جهان نیست والا

یه سر ببرین کیلینک آنا تو جنت آباد پیش دکتر سونا اسلامپور اینترنتی میتونین نوبت بگیرین دکتره ب شدت با سوادی هست

دختر منم ریزه اس
هرکی میبینه میگه تو اصلا بزرگ نمیشی

سوال های مرتبط

مامان سویِ نور✨ مامان سویِ نور✨ ۴ سالگی
مامان تاقانکم♥️😘 مامان تاقانکم♥️😘 ۴ سالگی
پروانه پروانه قصد بارداری
مامان رقیه مامان رقیه ۴ سالگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۴ سالگی
مامان ارسلان و تودلی مامان ارسلان و تودلی ۴ سالگی
مامان چشم قشنگ مامان چشم قشنگ ۴ سالگی
مامان جانان خانوم👧🏻 مامان جانان خانوم👧🏻 ۴ سالگی