۱۵ پاسخ

من مولتی میدم حس میکنم بچه هام بی اشتها تر میشن و کم تر غذا میخورن

من که دیگه شل کردم هروقت خودش هرچی بخواد بهش میدم اینجوری هم بچه اعصابش خراب نمیشه هم روان خودم آروم تره هم دیگه لج نمیکنه واسه غذا نخوردن😅😅😅

من پدیا بست گرفتم اصلا اثر نداره

عزیزم خودت میگیری یا دکتر میده براش؟

منم یه هفته میدم بهتر شده غذا خوردنش عزیزم

وایییییی من اینو دادم اشتهارش بهتر شد ولی یعنی به حدی این بچه بی اعصاب شده بود که حد نداشتتتت قطعش کردم

ینی اشتهااوره..من انقد مولتی دادم و اثر نداشته خسته شدم
هر کی دخترمو میبینه میگه چقد ریزه جثه ش
دوسال و نیم شه 11/۵ کیلوه🥲

من ليحو ميون رو ميدم مولتي هست بنظر خوبه

منم امروز خریدم

عزیزم‌کیندر چطور بود

من سه روزیه بهش میدم

پسر من میخوره ولی چاق نمیشه 😂

و منی که سعی میکنم کمتر بدم بخوره که تپلی تر نشهه🥴🤚🏻
خدا کیو راضی کنههه🫠

چن خریدی

کیندر خوب بوده؟

سوال های مرتبط