۴ پاسخ

اره جانم پاشو برو بیمارستان کم کم بیشتر میشه به نظرم بهتره بری

اگه دیدی ادامه داره برو ریسک نکن

ن بابا درد زایمان نیس

من الان با ماما صحبت کردم چون منن هیلی اتقباض ودرد دارم گفتش هر دو دقیقه ۴۰ ثانیه درد داشتی تماس بگیر که بیای بیمارستان

سوال های مرتبط