سلام فردا آزمایش گلوکز دارم ناشتایی هستش حالا میشه آب خورد؟

۲ پاسخ

اب کلا مشکلی نداره میتونی بخوری

اب ک اره چرا نشه

سوال های مرتبط

مامان جانان خانوم 🩷 مامان جانان خانوم 🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفس و پسری🥰❤️ مامان نفس و پسری🥰❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخمل کوچولوم💗 مامان دخمل کوچولوم💗 ۱ ماهگی