خانما تو ازمایش گلوکز تو حالت ناشتایی میشه اب خورد !؟؟؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

بله میشه

من های بای خوردم رفتم ازمایش دادم ۱۰۹ زد قند ناشتام 🤣🤣🤣🤣

اره عزیزم تنها چیزی که مجازه همون ابه اب خنک ببر با شربتت قاطی کن بخور

بله یه اب معدنی بزرگم ببر

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری