خانوما تو ازمایش گلوکز کی میشه چیزی خورد؟

۵ پاسخ

بعد سه بار خون ک ازت میکشه بعدش

وقتی آزمایشا تموم شد

من دکترم GCT نوشته ، ی بار ناشتا خون دادم ، گفت برو صبحانه بخور ، یکساعت بعدش پودر ، یک ساعت بعد پودر بیا ازمایش

باید آزمایشت تموم بشه

بعد اینکه سه بار خون دادی

سوال های مرتبط

مامان جانان خانوم 🩷 مامان جانان خانوم 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفس و پسری🥰❤️ مامان نفس و پسری🥰❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان زندگی و🤰🏻 مامان زندگی و🤰🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آلوچه 🍏🍓 مامان آلوچه 🍏🍓 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه 💙 مامان جوجه 💙 ۱۱ ماهگی
مامان جوجو🩵 مامان جوجو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری