۳ پاسخ

دقت کن توی بدو تولد برگه شنوایی سنجی داره نوشته یکسالگی ببر

فقط باید شنوایی سنجی ببری، پیشنهاد منم درمانگاه حضرت ابوالفضل توی امامزاده ابراهیمه، از 8 صبح هستن خیلی هم دکتر مهربون و صبوری هستش،اگه بچه ات آرومه تکون نمیخوره گریه نمیکنه که توی بیداری شنوایی سنجی انجام میده، اگه نه که باید بخابونیش خواب عمیق

خیر ب من نگفت
اگه صداش میکنی نگات میکنه مشکلی نداره نبر ب من ک‌ نگفتن دو تا بچه هام

سوال های مرتبط