کاش از گشنگی نمیریم با این وضعیت گرونی لباس پیشکش
من شوهرم امروز رفته شیرخشک واسه آیهان گرفته دولتی اصلا پیدا نمیشه آزاد قوطی ۳۰۰ گرفته😮💨، آیهانم ماشالله شیرخشکیه با این وضعیت فقط پولمون میره واسه شیرخشک و مای بیبی آیهان فداش بشم😅😘
الان ک واقعا چیزی ب اسم مد مطرح نیست زیاد
ولی خب استایل خنک و آزاد و رنگ های شاد همیشه بوده تو تابستون و هست
هنوز جیزی نخریدم
الان دیگه مث قدیم مد وجود نداره هرچی دلت بخواد میتونی بپوشی🤣🤣🤣
من فقط، میرم سمت شومیز شلوار بگ و اینا که خنک و آزاد باشه
دقیقا منم فقط سه تاشال خریدم لامصب همه چی گرونه
شال ابی روشن .قهوه ای و مشکی گرفتم
من شومیز و شلوارخریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.