۸ پاسخ

کاش از گشنگی نمیریم با این وضعیت گرونی لباس پیشکش

من شوهرم امروز رفته شیرخشک واسه آیهان گرفته دولتی اصلا پیدا نمیشه آزاد قوطی ۳۰۰ گرفته😮‍💨، آیهانم ماشالله شیرخشکیه با این وضعیت فقط پولمون میره واسه شیرخشک و مای بیبی آیهان فداش بشم😅😘

الان ک واقعا چیزی ب اسم مد مطرح نیست زیاد
ولی خب استایل خنک و آزاد و رنگ های شا‌د همیشه بوده تو تابستون و هست

هنوز جیزی نخریدم

الان دیگه مث قدیم مد وجود نداره هرچی دلت بخواد میتونی بپوشی🤣🤣🤣

من فقط، میرم سمت شومیز شلوار بگ و اینا که خنک و آزاد باشه

دقیقا منم فقط سه تاشال خریدم لامصب همه چی گرونه
شال ابی روشن .قهوه ای و مشکی گرفتم

من شومیز و شلوارخریدم

سوال های مرتبط