۱۰ پاسخ

من یه بار اینکار انجام دادم چیزیش نشد

اووووو من زیاد پیش اومده تب بچم با قطره پایین نمیومد شیافم میزدم ... نه ی بار چندبار ۲.۳ روز همش تب داشت فقط اینجور کنترل میشد

من پسرم نه سالشه دکتر گفت دوز زیاد استا در طول ۲۴ ساعت ممکنه خدایی نکرده اور دوز بده

دستو پاش،سرد نشه اگر شد ببر اورژانس خیالت راحت باشه
یا اگر خواب خیلیییی عمیق رفت هم خطرناک

چیزی نمیشه نترس

نه بابا من پسرم خیلی تب داشت هم شیاف زدم هم استادادم دکتر گفت اشکال ندارع ولی یکدوم بده

اشکال نداره تبش میاد پایین نگران نباش
من از دکتر پرسیدم
گفت اگه تب زیاد باشه باهم بدی اشکالی نداره

مگه چی میشه باهم اگه بدیم؟

تبش چنده؟؟
شیاف خیلی خوبه دیگه دارو نمیدادی
اگم دارو میخوره دیگه چرا شیاف زدی😑
پسر من استارو بالا میاره همیشه مجبورا شیاف میزارم
حالا میخوای یه زنگم به اورژانس بزن و بگو یکم دمای بدنش زیادی نیاد پایین انشالا که چیزی نمیشه

زنگ بزن اورژانس

سوال های مرتبط