۴ پاسخ

من هندونه میخوره درسته نفخ داره ولی خب دخترم خودش هم کولیک داره. قطره میدم شکر خدا زیاد اذیت نمیکنه من حس میکنم. هندونه و چایی. شیرمو‌زیاد می‌کنه

هندوانه نخور ولی شنیدم خود طالبی شیر رو زیاد میکنخ

جدی هندونه بده

هندونه ممنوعه تا ۶ ماهگی که بعدش خودش به غذا خوردن بیفته و بتونه بخوره
آواکادو برای شیر خوبه
مرکبات هم ممنوعن و بقیه میوه هارم کمپوتی و پخته مصرف کنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان 💓یسنا  تودلی💙 مامان 💓یسنا تودلی💙 ۱۰ ماهگی
مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۶ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی