من مث تو بودم اهمیت ندادم گفتم خوب میشم اخرش رفتم بیمارستان ان اس تی نشون داد تو بیس دقیقه شش تا درد شدید زایمان داشتم امپول و سرم گگرفتم اروم شدم حتمااااا برو بیمارستان مث من نباش من یکم دیر تر میرفتم کارم تموم شده بود
من هفته ی شما بودم زیر دلم و کمر درد و درد واژن داشتم رفتم بیمارستان عفونت ادراری داشتم
انقباض شکمت سفت میشه شل میشه اگه منظم باشه و نزدیک به هم باشه تایمش و با استراحت خوب نشه درد زایمانه که امیدوارم نباشه هفتتون پایینه
شکمت درحد چندثانیه یا چنددقیقه سفت سفت میشه و دردناک بعد ول میکنه
عزیزم انقباض ها معمولا از بالای شکم زیر سینه شروع میشه انگار کل سکمت سفت میشه و با تکونهای شدید بچه همراه اینا دردای اولیه است. دردها میگیرن و حدود ۳۰ تا 90 ثانیه درد و بعد ساکت میشه.
بچت بریج بوده؟
برو یه ان اس تی بدع
پاشو برو بیمارستان فک کنم علائم زایمانه
پاشو برو بیمارستان
زمان بگیر ببین چند دقیقه یکبار اینجوری میشه اگه نیم ساعت گذشته خوب نشدی برو بیمارستان
کل شکمت سفت و شل کیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.