۸ پاسخ

من شبا پوشک میکنم ۴ باری میشه پوشکش گاهی خشکه

پوشک میکنم

منم پوشک میکنم قبل از چوشک گرفتن خیس بود پوسکش الان نه دو بار شبا باز گذاشتم دو بارشم جیش کرده

من شبا میگیرم فعلا
اینجا روزاش گرمه ولی شباش سرد میشه ب نسبت
بعد انقدم بچم بدخوابه ک اصلا درتوانم نیست اینی که ساعت ۳شب بزوووور خوابوندیمو بیدار کنم واسه جیش
بعد کی میخواد بخوابونتش باز

وای من فعلا تو‌برنام‌نیس ،خیلی گیجن بچه های من حالا حالا ها در خدمت پوشک هستم فقط دختر اولم تونستم زود بگیرم از پوشک

من تو فکر اینم برم‌این ملحفه های ضد آب بگیرم بندازم زیر پاش چون شبا جیش گاهی شبا جیش میکنه

نه من فقط در طول روز باز میذارم شب آمادگیشو نداره

من پوشک میکنم چون گاهی جیش میکنه

سوال های مرتبط