اونایی که میخوان طبیعی زایمان کنن ، باید ورزش کنن ، یا سزارین هم ورزش میخواد؟
من از 30هفته شروع کردم دل درد شدم دیگه ول کردم انشاءالله از هفته جدید شروع میکنم دیگه 36هفته میشم
من پیاده روی میرم هر روز فعلا ورزش و شروع نکردم
نوچ🦦🦦
من یوگا میرم
اره من از ۲۳ شروع کردم😁😁
حتمااا شروع کنید
امروز دوستم دردش گرفته از ساعت پنج بستری شده ولی فقط یک سانت دهانه رحمش باز شده
چرا چون تنبل بود و اصلا نه ورزش میکرد نه پیاده روی
نه هنوز دلم میخاد شروع کنم ولی حس سنگینی که دارم نمیزاره تنبلیم میکنه🥲
من که نه هنوز 🫠🫠شما چی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.