آزمایش کواد مارکر +سونو آنومالی میشه غربالگری دوم، اگه سلفری داده باشی یا انتی ت خیلی خوب باشه و پزشکت تشخیص بده دیگه آزمایش رو نمیدی و فقط سونو میری
من اول تو هفته 16 آزمایش دادم تو هفته 18 سونو
بستگی داره برای من هم سونو رو نوشت هم ازمایش
ازمایشش ۵ میلیون
داره بعد ی چی شیرین میدن بخوری قبلش
وای من یکی ک اینقدر آزمایش دادم دیگ بدم اومده.از سوزنو آمپولم بشدت فوبیا داشتمو دارم🥴
مال من هم سونو وهم آزمایش بود
آره عزیزم بیشتر سنو خالی بعضی دکترا آزمایش هم مینویسن
بستگی به دکترت داره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.