بچه ها غربالگری دوم فقط سنو هستش؟آزمایش نداره؟

۸ پاسخ

آزمایش کواد مارکر +سونو آنومالی میشه غربالگری دوم، اگه سلفری داده باشی یا انتی ت خیلی خوب باشه و پزشکت تشخیص بده دیگه آزمایش رو نمیدی و فقط سونو میری

من اول تو هفته 16 آزمایش دادم تو هفته 18 سونو

بستگی داره برای من هم سونو رو نوشت هم ازمایش

ازمایشش ۵ میلیون

داره بعد ی چی شیرین می‌دن بخوری قبلش

وای من یکی ک اینقدر آزمایش دادم دیگ بدم اومده.از سوزنو آمپولم بشدت فوبیا داشتمو دارم🥴

مال من هم سونو وهم آزمایش بود

آره عزیزم بیشتر سنو خالی بعضی دکترا آزمایش هم مینویسن

بستگی به دکترت داره.

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گیلاس تک‌دونه🍒
🍒 مامان گیلاس تک‌دونه🍒 🍒 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ❈⋆🎀فاطمه🎀⋆❈ مامان ❈⋆🎀فاطمه🎀⋆❈ هفته بیست‌وسوم بارداری