من غربالگری دوم ازمایش هم داشتم دکترم نوشته بود
نه عزیزم سنو اصل کاره چی جوری گفته بهت خون و به هر کسی نمیگن که بده ماله من فقط انومالی بود گفت دیگه غربالگری اول آزمایش دادی نیاز نیست
به منم گفته آزمایش بده ولی شاید ندم یهو برم یه جای خوب سونو ازمایش غربال گری اولمو دادم گفت سالمه بعد اونم خودک دوبار رفتم سونو گفته سالمه آزمایشو نمیدم
نه عزیزم فقط سنوگرافیه گلم اجرای کل بدن بچه رو چک میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.