خانما من الان از سونو ۱۴ هفته و ۲دوزم
از پریودی ۱۴ هفته و ۶ روزم
۴ روز پریود با سونو اختلاف داره
نمیتونم تا ۱۸ هفته صبر کنم بنظرتون جای خوب برم پیشرفته باشه کی برم مشخصه تا انومالی نمیتونم صبر کنم
من هفته بعدان شاالله که ۱۵هفته کامل بشه میرم
بستگی ب دکتر سنوت داره مال منو ۱۴ هفته ۱۰۰ درصدی گفت تو تایپیک هام هس ببین😂
پیش سونو خبره بری ۹۹ درصد مشخصه
به من ۸۰ درصد گفت قطعیه توی nt چون آلتش کامل مشخص بود😀
من رفتم ۹۹ درصد گفت اون یک درصدم دکتر شکسته نفسی کرد وگرنه خودم دیدم ۱۰۰ درصد دختره و کامل هم دیده میشد خودمم میتونستم بببینم جنسیتشو 🤤😂
اگ عجله نداری واسا انومالی برو
هزینه اصافی نکن
الانم بزی باز اونموقع هم باید بری
ب من ۷۰ درصد گفتن ک اونم معلوم نیست
سلام قطعی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.