۵ پاسخ

نه واجب نیس اتفاقا خیلی چیز به درد بخوری هم نیس
برای مواقع ضروری خوبه وگرنه همون فرنی خودت درست میکنی کجا سرلاک های اماده کجا😅

واجب نیست واسه وقتیه که نمیتونی غذای تازه درست کنی

گروه مامانا دوس داری بیای😍😘خیلی خوش میگذره
آیدی بده اد کنم❤️

نه واجب نی من نمیدم

نه واجب نیست ولی من از ۷ماهگی به عنوان صبحانه میدم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا جان مامان ایلیا جان ۹ ماهگی
مامان Arkan💙 مامان Arkan💙 ۱۴ ماهگی