۶ پاسخ

🤣خدووووو وچه خانه ملاح بوه
😂ارهان یچیزی نتونه بگیره چنان اوعه غلیظی میگه ک ادم خندش میگیره
خیلی تعدادکلماتش زیاد شده خداروشکر من چقد نگران بودم واقعاشکر ک سالمن

دختر من بابا ماما دای یعنی دایی ممم غذا
آبی آب
بیا
بده
عمه
الله
علی وقتی میگم سلام
بابای همون خداحافظی
دکی همون دالی موشی منظورش
آپی یعنی آفرین
دَدَ همزمان دست میزنع میگه یعنی دست دست
الو وقتی گوشی زنگ میخوره

واییی گفتی قربون دهنت
یسرا انقد با مزه شده دلم میخواد بخورمش
به پرتقال میگه پرتلا یا کبوتر میگه کبوبر🤣🥰
انقد فشارش میدم بوسش میدم شوهرم میگه کشتی بچه رو

تازگیا اسم باباش رو‌میگه
و بابا و مامان و دد دیگه چیزی نمیگه

دقیقا دختر منم اوف وقتی بوس میکنه😍😍😍

خداروشکر پسرمن هنوز چیزی نمیگه

سوال های مرتبط