چون تنبلش کردی نزاشتی مک بزن کامش قوی بش پسرمن باز شیسه سیر مک نمیرن
اولشه عزیزم اصلا نگران نباش این مشکل همه ی ماماناست
بقول این دوستمون اگر میتونی رابط سینه بگیر
ولی بنظر من رابط سینه هم سخته چون خودم استفاده کردم ، توی شیشه ریختم خورد ، حتی چندبار شیرخشک هم دادم بهش انقدر کلافه بودم بابت این نگرفتن سینه که میخواستم بچم کلا شیرخشکی بشه! ولی باید حوصله کنی
نوک سینت و فشار بده سفت بشه بزار توی دهنش
یا یه کوچولو به نوک سینه ات اب قند بزن بزار شیرین بشه خوشش بیاد بگیره
دلت نسوزه بزار گریه کنه تا خوب گشنش بشه بگیره
به سر شیشه عادت کرده رابط سینه بگیر از داروخونه تا فکر کنه سر شیشس میخوره اونوقت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.