۴ پاسخ

نوش جان 😋
درخواست بدین خودم نمیتونم چون میگه فقط 3تا در روز 😔

نه بستگی به بچت داره و اینکه چجوری شروع کنی خیلی ملایم و از یه قاشق چایخوری شروع کن تا اذیت نشه ،پسر من یه هفته استپ کرد وزنش بعدش اوکی شد بیشترم شد وزنگیریش ماهای قبل ۳۰ روز ۵۰۰ گرم میگرفت این ماه که کمکی میدم توی بیست روز ۶۰۰ گرم اضاف کرده مولتی ویتامین و آهن هم نمیدم دکترش اجازه نداد گفت بمون تا رفلاکسش اوکی بشه

اره متاسفانه دختر من کلا ریزه الان از وقتی که کمکی رو شروع کردم شیر کم میخوره و مسلما زیاد وزن اضافه نمیکنه

عزیزم اصلا بسکویت اصلا خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان ویام گردالی🩵⚽️ مامان ویام گردالی🩵⚽️ ۱۳ ماهگی
مامان آرام و آیهان مامان آرام و آیهان ۱۵ ماهگی