واسه اولین بار بهش فرنی،کمکی دادی؟؟؟
چجوری درست کردی؟؟؟؟
ارههه انقد خوشمزه خورد
دو قاشق دادم اول ولی بعدش باازم گریه میکرد و مبخاست
هو برا من تنبل جانفرسا س
الان داشتم برا همسرم همینو میگفتم
پسر من که فقط میوه دوست داره😂
اره جان
حتا ب قاشق دوم سوممیرسیدگریه مبکرد
فقط کثیف کاری میکنه تا عادت کنه ب خوردن
اولش نه با اشتها میخورد ولی الان نمیخوره🥲
یادم نیس ولی فک کنم دوست داشت😂
بله اصلا دوسنداشت و همش میداد بیرون باید صبور باشی
نه. کم مونده منم بخوره.
میترسم وزنش بره بالا بعدا نشه کم کرد
آره بابا اصلا نمی خورد
دختر من ک حتی آب هم خوشش نمیا 💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.