۱۲ پاسخ

واسه اولین بار بهش فرنی،کمکی دادی؟؟؟
چجوری درست کردی؟؟؟؟

ارههه انقد خوشمزه خورد
دو قاشق دادم اول ولی بعدش باازم گریه میکرد و مبخاست

هو برا من تنبل جانفرسا س
الان داشتم برا همسرم همینو میگفتم

پسر من که فقط میوه دوست داره😂

اره جان
حتا ب قاشق دوم سوم‌میرسیدگریه مبکرد

فقط کثیف کاری میکنه تا عادت کنه ب خوردن

اولش نه با اشتها میخورد ولی الان نمیخوره🥲

یادم نیس ولی فک کنم دوست داشت😂

بله اصلا دوسنداشت و همش میداد بیرون باید صبور باشی

نه. کم مونده منم بخوره.
میترسم وزنش بره بالا بعدا نشه کم کرد

آره بابا اصلا نمی خورد

دختر من ک حتی آب هم خوشش نمیا 💔

سوال های مرتبط

مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 ۱۲ ماهگی
مامان نیل مامان نیل ۱۱ ماهگی