۴ پاسخ

منم جدیدا سردرد میگیرم
فشارم بالا پایین میشه
ولی دستگاه نداشتم که ببینم چنده
قراره فردا با مادر شوهرم برم بهداشت

احتمالا از قند خونت باشه
دکترم میگفت افت قند خیلی زیاده تو حاملگی میگفت همیشه تنقلات مقوی دم دستت باشه مثه خرما، مغزیجات اینا
ولی چیزی قبلش نمیخوری که سردیت کنه؟
سردی هم تو حاملگی حالتو بد میکنه

حتما قند خون و فشار خونت رو‌چک کن، و در کل نذار گشنه بمونی.

قندت و فشارت و میگیری ببینی اون موقع چطوره

سوال های مرتبط