شماهایی ک رفتین سرکلاژ دردم داشتین؟
من هیچ دردی نفهمیدم.اصلا نترس.بیهوش میشی.بهوشم بیای هیچی.
اصلا خیلیییی راحته.خیالت راحت
نترس چیزی نیست
نترس چیزی نیست
من انجام دادم
ولی بعدش خیلی رعایت کن عزیزم
واقعا چیز خاصی نیست اصلا چیزی نمیفهمی
منم فردا عمل دارم دکتر امروز گف از داخلم باز شده رحمم طول سرویکسم ۲۵ بودخیلی درد دارم توروخدا برام دعا کنید بچه هام بمونن من بابدبختی و ای وی اف حامله شدم
نترس عزیزم چیزی نیست🤗
من انجام دادم
تا حالا هم نه بیمارستان رفته بودم نه اتاق عمل
یه عمل ساده با بیهوشی خیلی سبک
نه دردی داره نه اذیت
فقط مراقبتهای بعدش رو رعایت کن حتما
واقعا هیچی نیست نترس ده دقیقه تمام ولی بعدش مراقبت میخاد
نترس چیزی نیست،فقط بعدش رعایت کن
نترس چیزی نیست😁🙂
طول سرویکست توانومالی و ان تی چند بوده گلم
هیچییییییی نیست عملش یعنی به معنای واقعی هیچی نیس. بعدش ک سخته باید بخوابی
واقعا هیچی نیست؛ کسایی ک عمل کردن میگن یه عمل خیلی سادس
سلام الان چنده طول سرویکستون؟؟
من تو هفته ۱۴انجام دادم واقعا چیزی نبود هیچ دردی و خونریزی نداشتم ولی خب فکرمیکنم ب دکتر هم بستگی داره
چون بعضی خانما میگن تاچند روز خونریزی داشتن و درد درحد پریود که خب اونم سالهاست کشیدیم و میدونیم چیه خیلی راحته باورکن برای من چیز خاصی نبود کل ورود تا خروجم از بیمارستان ۵ساعت شد
بیمارستان کسری تهران بودم
واقعا نترس
چون اصلا ترس نداره عزیزم
نترس چیزی نیست
خفیف تر از درد پریوده دردش
نترس چیزی نیست من نرفتم ولی
ان شاالله نه درد داره نه چیز دیگه
به این فک کن یه روز میخواد بری زایمان کنی 😱🫣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.