دختر من واکسن دوماهگی که زدم شبش بدجوری تب کرد
تا صبح از استرس جیگرم اومد بالا
جوری بود که صبح اینقدر حالش بد شده بود شیر و دارو رو آورد بالا تبش روی 38.۷بود خیلی ترسناک بود خیلی پاشویه کردم
فایده نداشت
لباسش رو خنک کن اول
یه پارچه بنداز روش
تب سنج کنار دستت باشه
هر ۴ ساعت نصف شیاف استامینوفن رو بهش بزن
تب سریع میاد پایین
نذار به مرحله تب برسه که پوستت کامل کنده میشه تا درست بشه پیشگیری کن
تجربه من زیر رکابیشو در بیار تیشرت و شلوارک نخی تنش کن پاراکید و دوروز هر ۴ ساعت بده دیدی تب کرد یه پارچه مناسب و نم دار کن بزار رو پیشونیش کمی با دستمال صورت و کف پا و دستشو تمیز کن با اب خنک تبش میاد پایین من دیشب تا صبح پارچه گذاشتم رو پیشونی پسرم
روز اولم کمپرس سرد روز دوم کمپرس گرم
روز سوم هر ۶ ساعت
روز ۴ هر ۸ ساعت پاراکید اگ دیدی تب داره هر ۶ ساعت بده دکتر گفت
بایدتبشو باتب سنج بگیری
اگربود پاشویه کن
دستمال مرطوب بذارپیشونیش
لباس زیاد نپوشون بهش اصلا شلوار پاش نکن کمپرس یخ هم مرتب بذار اونم خودش دمارو میاره پایین
۴ ساعت یکبار پاراکید بده . شبم پیاز حلقه کن کف پاهاش بزار جوراب پاش کن تبش کنترل میشه
مرتب پاراکید بهش بده سر ساعت
تب سنج بزن اگ تب نکرده عادیه منم بچم سه روز پیش واکسن زدم قطره هر ۴ ساعت میدادم اولش حس میکردم بدنش داغه ولی قطره ک اثر میکردم بدنش خوب میشد الان خداروشکر خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.