۶ پاسخ

مولفیکس سایز 1

من مای بببی سایز ۰گرفتم
پسرمم با وزن ۳۷۰۰دنیا اومد براش چن روز سایز ۰بستم بعدش دیگه سایز یک

من صفر اول استفاده. کردم‌الانم‌یک گذاشتم چون اولش یک خیلی بزرگ بود براش الانم یک یکم بزرگ

مولفیکس ۱سایزش کوچیکه

یک باید بگیری،صفر برای بچه های نارس یا ضعیفه

پوشکـ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی