۹ پاسخ

من دماغ کشیده دوست دارم. به نظرم اگه عمل بشه و کشیده خیلی قشنگه و شیک

عکست روبزار

به نظرم از خود دکتر بپرس.اونا بهتر میدونن

اکثرا خیلی کوتاه نمیکنن

میشه نیم رخت رو ببینم

من هم قد بینیم بلند بود بهم کفت کوتاه کنم خیلی سربالا میشه و اینکه لبت شاید بیاد بالا بسته نشه بخاطر همین مجبور شدم طبیعی عمل کنم

بگو کوتاه کن و توضیح بده ک دلم نمیخواد فاصله بین بینی تا لبم خیلی بشه

ن باید بگی کوتاه کنه دیگ در حد معمول

ببین اگر هوش مصنوعی کار می‌کنه بده تا برات طراحی کنه

سوال های مرتبط