من یوقتایی یهویی تپش قلبم زیاد میشه تا جاییکه نفس کشیدن واسم سخته..
اما میگن طبیعیه وقتی اکسیژن میخواد برسه ب بچه اینطوری میشیم
ن عزیزم
آره برا منم درد میگیره بعضی وقتا
دوتا نفس عمیق میکشم خوب میشه
من اکو دادم سالم نوار قلب سالم ولی تپش قلب دارم و درد
نه من هنوز درد نگرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.